среда, 24. април 2024.

Magnus Carlsen na detektoru laži

 

U video zapisu, David Howell i Magnus Carlsen su odgovarali na razna pitanja, postavljajući ih jedan drugom. Međutim, budući da su bili priključeni na poligraf, odmah je otkriveno kada nisu govorili istinu.

Tokom razgovora, igrali su šahovske partije uz laganu muzičku pratnju. Pogledajte vrlo zanimljiv transkript video zapisa kako biste saznali na koja pitanja Carlsen nije dao iskrene odgovore.

David Howell- Zdravo svima, danas sam ovde sa Magnusom Karlsenom, sada ćemo da odigramo nekoliko šahovskih partija, ali uz jednu sitnicu - bićemo povezani detektorom laži i trudićemo se da se bolje upoznamo. Magnuse, kako se osjećaš?

Magnus Carlsen-Ja se osjećam dobro, nemam ništa da krijem

David Howell- Pridružio nam se i stručnjak.

Aran Hasel- Moje ime je Aran Hasel, ja sam poligrafski stručnjak, obično radim testove malo ozbiljnije od ovoga, od ubistava do slučajeva seksualnog prestupništva i nevjerstva.

David Howell- U redu, krenimo sa nekim pitanjima. (Na poligraf je priključen Howell, a pitanja mu postavlja Magnus)

Magnus Carlsen-Da li misliš li da si jedan od najboljih šahovskih komentatora na svijetu?

David Howell-Počinjemo duboka pitanja odmah, da, ali ne najbolji.

Aran Hasel-To je laž, tako da je počeo govoreći istinu, a zatim slagao.

David Howell-Ne mislim da sam najbolji, mislim da je to laž, uh idemo dalje.

Magnus Carlsen-Da li si znao kako pravilno vezati pertle prije nego što si se preselio u Norvešku?

David Howell -Dobro, znam ko ti je dao ovo pitanje, reći ću da, da, i znao sam ih vezati još od kad sam bio dijete.

Aran Hasel- To je laž.

David Howell- O moj Bože, ovo je zbog emotivnog trenutka, tako si zloban Maguse.

Magnus Carlsen-Dejvide, znaš li da voziš bicikl?

David Howell- Ne

Aran Hasel- Govori istinu.

David Howell- Ja sam 33-godišnji čovjek koji ne zna da vozi bicikl sa vezanim pertlama.

Magnus Carlsen- Da li nekada osjećaš da te povrijede komentari na tvojim društvenim medijima?

David Howell- Da, neki ljudi su surovi, da.

Aran Hasel-Istina.

Magnus Carlsen- Da li misliš da postoji alternativni univerzum gdje si bolji od mene u šahu?

David Howell- Da.

Aran Hasel-Istina, ali nije potpuno siguran.

Magnus Carlsen- Da li misliš da sam najbolji šahovski igrač svih vremena?

David Howell- Da, mogao sam vidjeti molbu u tvojim očima, zato sam morao to reći.

Aran Hasel -To je laž.

David Howell- Oh, mislim, prvo mi je na pamet pao Gari, tako da, okej, gotovo je, završio sam, barem sam dobio malo osvete.

Sada se Magnus Carlsen priključuje na detektor laži

…….

David Howell- Sada je red da postavim neka pitanja Magnusu. Magnuse, spreman si za drugu partiju?  

Magnus Carlsen-Da, krenimo.

David Howell-Magnuse da li vjeruješ da si dobar lažov?

Magnus Carlsen- Mislim da sam prosječan lažov.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell- Da li mi zamjeraš što sam te spriječio da osvojiš Svjetsko prvenstvo za igrače ispod 12 godina 2002. godine?

Magnus Carlsen- Da

Aran Hasel-To je istina.

David Howell- Nedavno si rekao Leviju Rosmanu da misliš da je Gari Kasparov najveći šahista svih vremena, da li si zaista tako mislio?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell-Šta kažeš na to Magnuse?

Magnus Carlsen-Mislio sam da je to istina.

David Howell- Da li ikada žališ što si odustao od klasičnog svjetskog prvenstva?

Magnus Carlsen- Ne, nije lako reći, ali bih rekao da sveukupno ne žalim.

Aran Hasel-To je istina.

David Howell-U redu, u redu, samo provjeravam. Bez obzira na to ko pobjedi na predstojećem turniru kandidata, da li misliš da će Ding uspješno odbraniti svoju titulu?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Da li ikada žališ što si javno postavio cilj da dostigneš rejting od 2900?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu, ali ovo je vrlo osjetljivo pitanje za njega.

David Howell- Da li osjećaš da si dostigao vrhunac kao šahista?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-To je istina.

David Howell- Magnuse, da li se plašiš uticaja vještačke inteligencije u šahu?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell- Da li misliš da bi mogao pobjediti Hikaru Nakamuru u šah-boks meču?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell- Da li misliš da bi mogao pobjediti Levija Rosmana i Denija Renča u simultanoj igri naslijepo?

Magnus Carlsen- Ne zanima me, ne znam šta je ostatak pitanja, ali me ne zanima.

Aran Hasel- On se brine, iznerviran je tim pitanjem.

David Howell- Da li si ikada igrao takmičarsku partiju dok si bio pijan?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Da li misliš da će 'šah 960' ikada dostići popularnost klasičnog šaha?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Magnuse, misliš li da je varanje raširen problem u online šahu?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Istina, vrlo je siguran u vezi toga.

David Howell- A što se tiče šaha za tablom?

Magnus Carlsen-Nisam siguran.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Da li si nekada plakao posle partije šaha?  

Magnus Carlsen- Da, mnogo puta

Aran Hasel-Govori istinu

David Howell- Samo iz radoznalosti, kada je to bilo poslednji put?

Magnus Carlsen- Vjerovatno poslednji put koji mogu da se sjetim je bio na Kandidatskom turniru u Londonu 2013. godine

Aran Hasel-Da, istina.

David Howell- Hajde da malo promjenimo temu, da li misliš da si najljepši šahista na svijetu među prvih 100?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel- Govori istinu.

David Howell- Da li misliš da si najlepši šahista u ovoj sobi?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Hvala na komplimentu. Da li poštuješ moj stil i šahovski nivo?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell- O, igrajmo, sada ću te pobjediti.

Magnus Carlsen- Nemoj postavljati pitanje ako ti se ne sviđa odgovor.

Aran Hasel-Magnus pokušava da pobjedi test, pokušava da kontroliše otkucaje srca.

David Howell-Da li poštuješ moju igru?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel- To je istina.

David Howell-Da li sam tvoj omiljeni šahovski komentator?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Hvala, Magnuse Da li si ikada koristio svoje ime ili status da bi dobio prednost u životu, da bi 'otvorio vrata' kada flertuješ?

Magnus Carlsen-Da, naravno.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Da li si nekada bio impresioniran nekim, oduševljen?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Od koga?

Magnus Carlsen- Od prestolonaslednika Saudijske Arabije.

David Howell- Da li ima neki igrač u svjetskom top 20 kojeg ne voliš?

Magnus Carlsen-Da

Aran Hasel-Da, govori istinu.

David Howell- U redu, neću pitati imena, misliš li da imaš najviši IQ u svijetu među top 100?

Magnus Carlsen-Ne

Aran Hasel- Govori istinu, ali nije potpuno siguran,

David Howell- U redu, ko misliš da bi mogao biti na sličnom ili višem nivou?

Magnus Carlsen- Mnogi ljudi, na primjer, mislim da je Giri prilično pametan,

Aran Hasel-Vjerovatno govori istinu.

David Howell- Da li redovno gledaš šahovske strimere ili kreatore sadržaja?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- U redu. Koga gledaš?

Magnus Carlsen- Volim da gledam Hikarua.

Aran Hasel-Istina, ali postoji nešto još iza tog odgovora zato što je imao jaku reakciju na to pitanje. Možeš li ga pitati da objasni.

David Howell- Maguse, voliš da gledaš Hikarua na strimu?

Magnus Carlsen- Dobro, ja navijam protiv njega čitavo vrijeme, ili samo online na njegovim strimovima, generalno, skoro uvijek.

David Howell- Da li si ikada pokušao da psihološki poremetiš protivnika tokom partije?

Magnus Carlsen-Mislim da nisam.

Aran Hasel-To je laž.

David Howell- Da li bi rekao da si romantična osoba?  

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Ako budeš imao djecu, da li bi ih naučio šahu i da li bi ih ohrabrio da se profesionalno bave šahom?

Magnus Carlsen- Naučio bih moju djecu šahu, ali ne bih ih ohrabrivao da igraju profesionalno.

Aran Hasel- Nije siguran u to.

David Howell- Zašto ih ne bi ohrabrio njih da igraju profesionalno?

Magnus Carlsen- Mislim da postati jedan od najboljih šahista na svijetu nije lako, postoje i druga područja gdje možeš biti lošiji u nečemu i imati lakši život.

David Howell- Da li žališ za nečim u tvojoj šahovskoj karijeri?

Magnus Carlsen- Ne baš.

Aran Hasel-Nije potpuno istina.

David Howell- U redu, šta je najneugodnija stvar koja ti se desila tokom partije?

Magnus Carlsen-Upišao sam pantalone, prosuo vodu na tablu, nenamjerno oborio figure, pritisnuo sat bez da sam odigrao  potez jer sam mislio da je protivnik pritisnuo sat bez odigranog poteza -lista je duga.

David Howell- Nisam govorio o tvojoj profesionalnoj karijeri, mislio sam kad si bio junior. U redu, da li bi ikada napisao još jednu šahovsku knjigu sa mnom?

Magnus Carlsen-Volim da pomažem humanitarne akcije ponekad,

Aran Hasel-Ne izgleda da će ponovo pisati šahovsku knjigu zajedno.

David Howell- Da li si dobar u kućnim poslovima, pranju veša, sudova, čišćenju?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu,

David Howell- Da li si ikada radio kućne poslove?

Magnus Carlsen-Da

David Howell-Magnuse, da li se plašiš da neko može biti bolji od tebe ili talentovaniji od tebe?

Magnus Carlsen-Ne.

Aran Hasel-Govori istinu.

David Howell- Da li si bogatiji od Hikara Nakamure i Levija Rosmana zajedno?

Magnus Carlsen- Ne znam.

David Howell- U redu. Želio sam da pobjedim ovu partiju sada, neću pobjediti, Magnuse, moram da ti postavim još jedno pitanje prije nego što bude kasno. Da li si sada najsrećniji u životu, srećniji nego ikad ranije?

Magnus Carlsen-Ne.

David Howel-Zašto nisi?

Magnus Carlsen- Želio bih da sam u boljoj formi.

David Howel predaje partiju

David Howell- Dobro odigrano. Da li ponekad na Google tražiš informacije o sebi?

Magnus Carlsen-Rijetko, ali dešava se.

Aran Hasel-Nije siguran, ali može biti istina, možda gleda malo više nego rijetko.

David Howell- Magnuse, da li si ikada osjećao jako uplašen od nekoga?

Magnus Carlsen-Da

Aran Hasel-To je istina.

David Howell-Magnuse, da li stvarno voliš šah?

Magnus Carlsen-Da.

Aran Hasel-Da, to je istina.

David Howell- Magnuse, sada kada smo odigrali nekoliko partija šaha i obavili par testova detektora laži, da li misliš da si bolji lažov?

Magnus Carlsen- Ne, generalno se trudim da budem iskren, pa sam saznao malo o sebi i nadam se da si i ti, tako da izgleda da ponekad lažem samom sebi i pokušaću da radim na tome.

David Howell- Vrlo pošten odgovor, hvala ti puno na svemu. Što se tiče partija, još uvijek me razbijaš, hvala ti.

🚨 Magnus Carlsen Forced to Answer Tough Personal Questions In Lie Detector Chess 🌶️ (youtube.com)

Нема коментара:

Постави коментар