четвртак, 18. април 2024.

Fabijano Karuana navija - za Đokovića!

 18.04.2024.

Intervju sa Fabijano Karuanom

-Dakle Fabijano, ovo je bila kritična partija. Imate pola poena manje od vodećeg Nepomniachtchija. Kako se osjećate u vezi ovog rezultata?

-Fabijano Karuana-Bio sam u malo slabijoj poziciji tokom čitave partije tako da zapravo ne mogu biti razočaran, i da, glavna stvar je bila da ne izgubim partiju, ako izgubim za mene je gotovo. Ali u zavisnosti od drugih rezultata, remi može biti dozvoljen. Mislim, još uvijek imam dva puta bijele figure u poslednje tri partije, protiv Vidita i protiv Jana, i crne protiv Prage. Sa njim može biti takođe velika borba, jer je i on možda u poziciji da me stigne. Tako da, nije remi loš rezultat, glavna stvar je bila ne izgubiti, i ne mogu reći da sam razočaran jer zapravo nisam imao nikakve šanse za pobjedu.

-Ako biste mogli opisati ovu partiju jednom rečju, šta bi to bilo?

-Fabijano Karuana-Znate, podsjetio sam se partije, teško je da je opišem jednom rječju, bila je samo čudna partija, tako da je "čudno" ta riječ.

-Juče ste imali slobodan dan. Da li smatrate da su slobodni dani važniji za fizičko zdravlje i odmor ili mentalni oporavaku?

-Fabijano Karuana-Ja zapravo uopšte ne odmaram tokom slobodnih dana, još uvek je toliko stresa čak i ako se potpuno odmaram, ne gledam šah, i dalje osećam taj stres. On mi i dalje oduzima energiju, tako da nikada nema potpunog odmora tokom turnira.

-Pa šta onda radite, kako upravljate stresom, ako uopšte upravljate?

-Fabijano Karuana-Pa, pokušavam da manje gledam šah i pokušavam da se bavim sportom, to malo pomaže, ali da, teško je skrenuti misli, posebno na ovom turniru, skrenuti misli sa rezultata i sa šaha.

-Pa srećno u preostalim kolima. Hajde da dobijemo neka pitanja i od publike ako imate pitanje za Fabija, molim vas podignite ruku i donijećemo vam mikrofon.

-Gledalac 1.-Hej Fabijano, samo me zanima, pomenuli ste da se bavite sportom tokom slobodnih dana, šta volite da igrate?

-Fabijano Karuana-Volim da igram tenis, to mi je omiljeni sport. Užasno sam loš, ali je to moj omiljeni sport za gledanje i igranje.

-Gledalac 2.- Koji vam je omiljeni teniser?

-Fabijano Karuana- Đoković.

-Gledalac 3.-Kako se osjećate, na šta mislite trenutno?

-Fabijano Karuana-Mislim, sada sam relativno dobro, tokom sredine turnira bilo je zaista teško, nisam se osjećao dobro. To se vidjelo u mojim partijama i rezultatima, ali sada se osjećam bolje. Znate, još uvijek je dugačak put koji trebamo preći, biće veoma teško, ali se osjećam malo bolje u vezi sa svojom igrom, malo sam optimističniji i osjećam da igram malo bolje.

-Pa da vidjećemo kako će se to odraziti na vaše naredne partije, srećno Fabijano.

Pogledajte intervju 👇 🔗 https://www.youtube.com/watch?v=K3GcmyX6zmo
📷 Marija Emeljanova #FIDECandidates

Нема коментара:

Постави коментар